Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.07.2010 09:58 - Социална мрежа
Автор: bigbrother2 Категория: Забавление   
Прочетен: 2818 Коментари: 14 Гласове:
16


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
                  Това, което ще се опитам да Ви разкажа, не е сериозно. То си е самата истина.

Влизането ми в социалната мрежа не беше случайно. Спря ме един представител на министър ЦЦ и ми съобщи честно и почтенно, че ми остава още малко време т.е. изтича ми срока на шофьорската книжка. Ама, казвам, нали го удължиха. Свива рамене. Пред угрозата, в някой край на страната, да трябва да доказвам, че нямам сестра, реших да действам. И така преди повече от месец се регистрирах в социалната мрежа, вече създадена, пред моето РПУ.

Тия мрежи ги знам отдавна. С тях съм израстнал. Особенно атрактивни бяха мрежите за портокали – преди Нова година. А пък мрежите за бира, през лятото, си бяха направо пророчески. На тях изпотени и изнервени мъже, надминаваха по изказ Стоичков и вещаеха края на тогава управляващите.  Така и стана. Или май не стана, но това е друга бира.

Та, регистрирах се под номер 1111. Към момента бяха активни номера 555. При около 150 щастливци на ден, означаваше 4-5 дни чакане. Първите дни е лесно, вечер списъка е при дежурния полицай, звъниш и ти казва кой е номера на последния влязъл потребител. Когато ти наближи номера, става по-сложно. Трябва няколко пъти на ден да проверяваш на място, изтървеш ли реда – нов номер. Имаше един човечец, всички го познаваха, по цял ден чинно си чакаше и колкото наближаваше реда му толкова по-умислен ставаше. Накрая проговори – имал пълно алиби за да не си е в къщи и като дойде реда му – край. Намериха се умници и му предложиха да си замени номера с по-заден, на някоя майка с дете.....такъв щастлив човек отдавна не съм виждал.

 Дойде и моя ред.... Подавам документи за лична карта и шофьорска книжка.

Мина месец и пак се включих в мрежата, но този път на героите, на тия, които вече имат да получават и гледат  на сега записващите се със снизхождение. Влязох със самочувствие, подавам бележките. Мила служителка изчезва с тях и след малко чурулика:

- Ето личната карта, шофьорската книжка ще получите от КАТ.  

Онемях. Не стига, че е на другия край на града, ами ще трябва пак да се си активирам профил в тамошната мрежа... Тръгвам си смазан.... На изхода.... На изхода ме посрещат като герой, гледат ме с уважение, отдръпват се за да мина, в очите им се чете тайното желание и те да станат като мен...

След време, вече поуспокоен, решавам да си погледна изстраданата лична карта. Ужас. Бях чел, че имала 20 пунктуационни, стилистични и преводни грешки, но това което видях ме срази. Първо помислих, че е копие, а не оригинал. Снимка – чернобяла, наполовина закрита с огромен печат върху нея и някакви защитни дъги. На места избледнял текст. Отзад, преводните текстове размазани пак от някакъв печат . Почти сигурни ядове в ако излезеш с нея в чужбина...

Що така бе Сименс? Или някой друг?



Тагове:   мрежа,   социална,


Гласувай:
16



Следващ постинг
Предишен постинг

1. miralyub - свежо. много даже. това с мрежите. . ...
23.07.2010 10:09
свежо. много даже.
това с мрежите... закалени сме- аз поне си спомням извън изброените от теб някога, че имаше и едни ежедневни--- за кисело мляко сутрин, на които ме пращаха мама и тате. за кадастрон и тетрадки преди 15 септември, а! имаше и за книги, от ония по-хубавите, които ставаха със записване в книжарницата, за свещи в годините на режим на тока:))).
но пък тия, сегашните, както ти казваш- са най- развити...
нищо,че една бабка от една реклама реве, че се разпадат.
Тцъ, не е вярно!
цитирай
2. bigbrother2 - miralyub
23.07.2010 10:28
Здравей!. Радвам се, че има хора които мислят за нас и постоянно ни създават мрежи в реала. За да не се обидят ще спомена и НАП и Търговски регистър и много други знайни и незнайни. Приготви мрежите за риба:)))
цитирай
3. miralyub - аха. мислА да заложа на мрежите за ...
23.07.2010 10:32
аха.
мислА да заложа на мрежите за риба още утре... след работа.
там поне пада нещо за масата:))))))))
цитирай
4. bigbrother2 - Ееее това е !
23.07.2010 10:38
Успех желая!
цитирай
5. scarlety - Хе-хе!
23.07.2010 11:19
Ние сме държавата на мрежите:))) Помня даже мрежи за тоалетна хартия:))))
Но сега са на мода тези дето си ги описал:)))
Поздрави,bigbrother!:)
цитирай
6. bigbrother2 - scarlety
23.07.2010 11:39
ПоЗдрави и на теб!
цитирай
7. monaliza121 - Привет, Биг Брадър!
23.07.2010 16:51
Аз ще заложа на една найлонова мрежичка за миди. Малко й са големи отворите, но при по-едри миди, нищо не пада. А мрежите , които си описал ми приличат повече на чулове, които слагат върху главите на осъдените на смърт!:)))))))
цитирай
8. bigbrother2 - monaliza121
23.07.2010 17:43
За мидите и аз съм съгласен. Те това е мрежа. После покрай огънчето и забравяш за другите..
цитирай
9. dengubara - Няма да се излагаме: държавата на компютрите и мрежите!
23.07.2010 22:34
Ама защо се притеснявате от личната карта, бе, хора, с тези снимки никой не може да ви разпознае, пък с тоя текст може да я използваме за различни дейности. Не знам дали банкоматите я приемат?
:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
цитирай
10. bigbrother2 - dengubara
24.07.2010 13:39
Чудесна идея. Ще я пъхна в банкомата и току виж си помислил, че е обир и даде всичко налично! :)))
цитирай
11. blondstyle - "Гледам те с уважение и искам ...
24.07.2010 18:02
"Гледам те с уважение и искам да съм като теб", не съм си подновявала документите още :S
Но явно ще трябва вода и храна за из път или направо нещо по-силно. Некви подкупи не вървят ли при пазителя на реда на входа?? Време ми е и на мен да допринеса за корупцията :)))
цитирай
12. bigbrother2 - blondstyle
24.07.2010 19:43
Може да опиташ с чар! Каква корупция, няма шанс! За двойна цена ти ги вадят за 3 дни, но там не е интересно:)))
цитирай
13. injir - Е, иначе за какво ще си говорим. За ...
26.07.2010 14:19
Е, иначе за какво ще си говорим. За лошото време - като англичаните ли? :)
цитирай
14. bigbrother2 - injir
26.07.2010 16:54
Тово, което съм написал си е факт. Не, че ще промени нещата. Когато си вземах документите записваха 6700, а влизаха 5900. На печелившите честито!:)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: bigbrother2
Категория: Лични дневници
Прочетен: 353786
Постинги: 80
Коментари: 899
Гласове: 2410
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031